SZOLGÁLTATÁSOK
TERVEZÉS, TANÁCSADÁS
A Studiotech Kft. nagy tapasztalattal rendelkezik audiovizuális és broadcast rendszerek tervezésében. Tervező csapatunk kreatív megoldásokat kínál ügyfeleink számára, a tervezési folyamat során együtt alakítjuk ki a rendszerkoncepciót, majd a kiviteli terveket. A folyamat során a legkorszerűbb módszereket, technológiákat alkalmazzuk, minden esetben szem előtt tartva a megbízhatóságot.
A tervezés kapcsolódhat adott projekthez, de a szolgáltatást önmagában is nyújtjuk ügyfeleink számára. A tervezés minden fázisában (előkészítés, koncepció tervek, kiviteli tervek, nyomvonal tervek, stb.) együtt tudunk működni. A közreműködés formája tanácsadás is lehet, a tervezésben szerzett tapasztalatainkkal készséggel segítjük ügyfeleinket egy-egy projekt előkészítésében.
A tervek elkészítéséhez VidCAD rendszert használunk, amely egy klasszikus CAD szoftverre (Autocad, Bricscad) épülve hatékonyan támogatja a gyors és pontos tervezést.
PROJEKT- ÉS KIVITELZÉS VEZETÉS
A Studiotech Kft. installációs projektjeihez minden esetben delegál projekt- és kivitelezés vezetőt. Rendszerint egyikük az a mérnök, aki a projekt terveit is készítette, így alaposan ismeri rendszert.
A kivitelezés vezető feladata a rendszer installációja során a kivitelezést végző csapat munkájának napi szintű felügyelete, hogy a rendszer a tervek szerint készüljön el. Szintén ő felel azért, hogy a kivitelezés helyszínén ügyfelünkkel folyamatosan tartsa a kapcsolatot, és a felmerülő, kivitelezéssel kapcsolatos kérdésekre választ keressen, vagy delegálja azokat a megfelelő helyre.
A projektvezető feladata, hogy a projekt gördülékenyen haladjon, határidőre elkészüljön. Ő készíti elő a szerződést és az ütemtervet, ami alapján a projekt megvalósul. A projektvezetőnk a kapcsolattartó ügyfeleink felé, ő az, aki naprakészen átlátja a projekt minden mozzanatát.
Az ügyletekhez rendelt projekt- és kivitelezés vezető elengedhetetlen ahhoz, hogy adott projekt határidőre elkészüljön és sikerrel záruljon. A Studiotech Kft. kiemelkedik ezen a téren, az elért ügyfél‑elégedettség tekintetében.
TERMÉKTÁMOGATÁS
A Studiotech Kft. – bel- és külföldi partnereivel együttműködve – ügyfelei számára terméktámogatást biztosít, amely szolgáltatásunkat három szinten nyújtjuk:
- SupporTECH Base: Alapszintű terméktámogatás az általunk installált rendszerre és az azt alkotó eszközökre. A rendszerszintű működésre vonatkozóan helyszíni jótállást vállalunk a szerződés szerinti jótállási időben. A rendszert alkotó eszközökre szerviz jótállást vállalunk a gyártók által biztosított feltétellel és időszakra. Ez igény esetén garancia kiterjesztéssel meghosszabbítható.
- SupporTECH Professional: Ezt a szolgáltatás csomagot nem adás-kritikus ügyfeleink számára alakítottunk ki. 8/5 rendelkezésre állással és garantált reakcióidővel állunk ügyfeleink segítségére. A szolgáltatás csomagot, a támogatott eszközök listáját és a támogatás módját minden esetben ügyfeleink igényei szerint pontosítjuk.
- SupporTECH Broadcast: Ezt a csomagot adás-kritikus ügyfeleinknek javasoljuk. A terméktámogatást 24/7-es rendelkezésre állással, dedikált telefonszámmal biztosítjuk, a felmerülő hibák elhárítását garantált reakcióidővel végezzük. A szolgáltatás csomagot, a támogatott eszközök listáját és a támogatás módját minden esetben ügyfeleink igényei szerint pontosítjuk.
Terméktámogatási szolgáltatásainkat az alábbi mátrix foglalja össze:
* Benne van a csomagban, ha a gyártó biztosítja a jótállási időben.
A Studiotech Kft. mindig nagy hangsúlyt fektetett munkatársai képzettségére. Mérnök és kereskedő csapatunk tagjai rendszeresen vesznek részt konferenciákon, gyártói képzéseken, hogy naprakészek legyenek a piacot meghatározó technológiák terepén. Erre a tudásra és a tapasztalat bázisunkra alapozva vállalja cégünk partnereink részére oktatások szervezését változatos témakörökben.
Emellett rendszeresen szervezünk tematikus vagy gyártói szakmai napokat is, ahol cégünk munkatársai külföldi partnereinkkel együtt tartanak előadásokat az érdeklődők számára. Ezen rendezvényeink minden esetben ingyenesek.
A Studiotech Kft. megalakulása óta biztosít szerviz szolgáltatásokat ügyfelei számára. Szervizünk kizárólag az általunk forgalmazott és cégünknél vásárolt eszközök garanciaidőn belüli javítását, valamint support szerződéssel rendelkező partnereink támogatását végzi. Ügyfélfogadás csak előzetes egyeztetés alapján lehetséges.
A javítás minden esetben egy felméréssel kezdődik, ez után adunk ajánlatot a javításra. A felmérés alapján minden esetben a legkedvezőbb, leggazdaságosabb megoldást ajánljuk ügyfeleinknek.